Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

Jammen !

  • driesp
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #260 by driesp
Jammen ! was created by driesp
Hallo,

Soms heb ik veel zin om met een paar gitaristen (van de les) eens samen te jammen, volgens mij kan je daarmee wel erg veel bijleren van elkaar! Want wordt het na een tijdje wel saai, altijd diezelfde backing tracks op het net.

Zijn er nog meer mensen die dit graag eens zouden doen? Misschien kunnen we met een paar mensen daar eens voor bijeenkomen ergens, in het weekend ofzo. Want als ik kan bijleren van meer gevorderde gitaristen, doe ik dat graag! We kunnen ons zo een beetje opwerken naar hetzelfde niveau.

Post gerust even je mening, of ideeën !

Dries

Please Log in to join the conversation.

  • GuitarAddict
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #262 by GuitarAddict
Replied by GuitarAddict on topic Re:Jammen !
Hey Dries,

Mooi idee van je! K zie dat zeker ook zitten om dat eens te doen. We kunnen idd meer bijleren van andere gitaristen dan van backings op het net :)
Lijkt me wel cool!
En waar had je dan willen samenkomen daarvoor?

Grts, Thomas

Please Log in to join the conversation.

  • terry_thinline
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #268 by terry_thinline
Replied by terry_thinline on topic Re:Jammen !
Hi,
zou dat ook wel zien zitten...mijn probleem is wel beetje dat ik niet altijd mijn versterker kan meenemen. Tamelijk groot en tamelijk luid......maar accoustisch lukt ook denk ik. Maar elektrisch is leuker...ook ivm effectjes enzo

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #269 by driesp
Replied by driesp on topic Re:Jammen !
ja, dat is inderdaad meestal het probleem. Heb ook al zitten denken hoe je dat zouden kunnen oplossen, maarja je moet ergens naartoe hé
Ikzelf heb thuis maar één versterker ter beschikking, of iemand moet op een 10W oefenversterkertje, maar het ding maakt zo'n crappy geluid dat je dat gouw weer aan de kant zet.

mocht iemand nog ideetjes hebben, vuur maar af hé!
Dries

Please Log in to join the conversation.

  • terry_thinline
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #271 by terry_thinline
Replied by terry_thinline on topic Re:Jammen !
Had al zitten denken om er een klein lowbudget versterkertje bij te halen. Maar weet niet goed wat...hou wel van Fender over 't algemeen maar een goedkoop lampenversterktje is nog altijd 400-500 euro. Mmhmmm...

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #272 by driesp
Replied by driesp on topic Re:Jammen !
Harley benton GA5, moet je echt eens opzoeken. Huismerk van thomann ofzo, kost maar 89 euro, en heeft enkel maar 'n volume knop. Dat ding schijnt nog mooi te klinken ook ! Is een soort chinese replica van de fender champ 600 (ook 5w). Alhoewel 'k niet echt voorstander ben van de chinese makelijk, hoor je er hier en daar wel veel goeds over.

Maar volgens mij is een buizenampje wel fragile om mee te slepen naar hier en daar?

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.114 seconds
Powered by Kunena Forum