Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

Leerling in de Kijker

More
13 years 8 months ago #598 by Antony
Leerling in de Kijker was created by Antony
Vanaf deze september zal er iedere maand 1 leerling in de kijker worden gesteld die uitzonderlijke vooruitgang boekt, veel oefent, een unieke stijl heeft,...

Degene die uitgekozen wordt, ontvangt een coaching-sessie van 2 uur volledig individueel.

Er is geen leeftijdslimiet, beperking in groep, etc.
Ik sta open voor iedere leerling die in korte tijd veel vooruitgang maakt!

In de komende week wordt bekendgemaakt wie de leerling is die in de maand september in de kijker staat.

Happy Practising! ;-) ('k ga ook nog wat Rock-licks aframmen vanavond!)

Antony

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 8 months ago - 13 years 7 months ago #625 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Leerling in de Kijker
nnbnbLeerling in de kijker maand september 2010:

Dries Pottevijn.

Dries Pottevijn startte rond mei 2009 met de lessen na een 3-tal maand gitaar te leren via zelfstudie. Zijn uitdagingen met de gitaar waren dan vooral geconcentreerd rond "Akkoorden correct nemen / slagtechniek / alternate picking", zoals vele beginners.

Na amper anderhalf jaar spelen bereikte Dries al heel wat qua techniek en improvisatie op zijn gitaar in zijn favoriete stijlen: Blues en Bluesrock. Onlangs nam hij met zijn gitaar verschillende opnames op die voor zichzelf spreken: www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=1104728

Dries volgt hiermee in de voetsporen van leerling Thomas Deckmyn, die na nog geen 2 jaar spelen en les volgen nu in een Rockband speelt.


Rock on Dries!

Ps: Dries indien je dit leest, gelieve me een mail te sturen dan zoeken we dag en tijdstip voor de coachingsessie.

Last edit: 13 years 7 months ago by Antony.

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #667 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Leerling in de Kijker
Leerling in de kijker maand oktober 2010:

Thomas Deckmyn.

Thomas Deckmyn was 1 van de eerste leerlingen van de Gitaar Training Studio.
Hij begon met de lessen rond de periode van augustus 2008, toen hij nog maar een tweetal maand gitaar speelde.
Zijn muzikale problemen waren dan:

- Moet soms nog beetje zoeken naar het juiste slagritme.
- Barré-akkoorden!

Ondertussen speelt Thomas al Stevie Ray Vaughan nummers en solo's en is hij mede-gitarist van mijn nieuwe band.

PS: thomas indien je dit leest, gelieve me een mail te sturen voor datum en tijdstip te regelen voor de coachingsessie.

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 6 months ago - 13 years 6 months ago #717 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Leerling in de Kijker
Volgende video geeft je een overzicht van de weg die Thomas Deckmyn aflegde met zijn gitaar.
Thomas was een van de eerste leerlingen van de gitaarschool en blijft tot op de dag van vandaag bijleren en verbeteren:




Congrats Thomas!
Antony
Last edit: 13 years 6 months ago by Antony.

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #723 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Leerling in de Kijker
Leerling(en) in de kijker november:

In de maand november nodig ik Roy & Lars Velthof uit voor een extra coaching sessie.

Vader en zoon begonnen met het volgen van privéles rond de periode januari 2009.
Ondertussen jammen ze geregeld samen, op het strand met de akoestische gitaar of met vrienden in een repetitieruimte op de basgitaar en hebben ze zelf al opgetreden.

Uitzonderlijk is de jonge leeftijd van Lars (nu 15 jaar "oud", als ik me niet vergis) en zijn capaciteit om lange oefensessies uit te zitten.

Even ter zijde: Roy is tevens "het brein" achter de gitaar training website. Voordat ik Roy ontmoette was het bouwen en onderhouden van websites een ware nachtmerrie voor mij, omdat ik niemand vond die de nodige kennis en ervaring had om mijn veeleisende verwachtingen in te vullen ivm. gitaartraining.be en antonyreynaert.com

Nu kan ik van iedere computer mijn websites onderhouden en ik moet zeggen dat Roy zijn "extra touch" telkens mijn verwachtingen meer dan overstijgt!

Ps: Roy (of Lars) als je dit leest, stuur me een emailtje met wanneer best past voor jullie om af te spreken.

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #832 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Leerling in de Kijker
In de volgende video zie je Lars Velthof verschillende riffs spelen en een bluessolo improviseren:


Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.107 seconds
Powered by Kunena Forum