Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Offtopic

Wat sommigen allemaal al niet doen...

More
nnbnbnnbnb 10 years 3 months ago #1450 by Joachim
nnbnbAls je je afvraagt wat sommige leerkrachten gitaar allemaal doen in hun vrije tijd kun je hieronder een blik achter de schermen zien..

Jawel, exclusief, u zag het hier.


Vriendelijke groeten, Y. Periet





I'm never gonna make it if it's up to me.

www.artiosmusic.be

www.facebook.com/#!/artiosmusic

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #1452 by Antony
LOL...

Leuk gebracht en inderdaad is het zeer broodnodig om tegen de gas boetes in te gaan!
De regering denkt maar te kunnen doen wat ze willen en het volk dit maar moet slikken. Als men in een zogenaamde democratie leven, dan hebben we allemaal een stem. Jammer genoeg werkt onze democratie niet meer, waardoor het nu aan het volk is om zich te laten horen.

Men mag niet vergeten dat hun problemen veel te maken hebben met het in stand houden van hun vriendjespolitiek en het absurd aantal ambtenaren en politici waaronder ons land gebukt gaat. Als ze hun begrotingstekort willen oplossen moeten ze eerst beseffen dat hun wanbeleid zelf de aanleiding gaf tot deze situatie.

We worden met zijn allen al meer dan 50% belast, dat wil zeggen dat je een half jaar werkt voor vadertje staat. Onlangs kreeg mijn stiefma een GAS boete om te parkeren in een bewonerszone (ze heeft een horeca-zaak en moet soms in- en uit-laden) van maar liefst 250 euro. Dit wil zeggen dat ze niet enkel van januari - tem juni voor ons gebroken politiek model gaat werken, maar dat zelf het geld die ze nog overhoudt na het werken haar niet gegund is.

Ik zie geen andere oplossing dan dat de "brave Vlaming" uit zijn slof zal moeten schieten en op een verantwoorde manier zal moeten duidelijk maken dat we in de geschiedenis dan wel een onderdrukt volk mogen geweest zijn, we dit nu niet meer slikken!

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #1455 by Joachim
Goed gesproken!

Ik zeg: ANTONY FOR PRESIDENT..!!!


Of hey, we verhuizen gewoon (je weet wel naar waar) ;)

I'm never gonna make it if it's up to me.

www.artiosmusic.be

www.facebook.com/#!/artiosmusic

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.123 seconds
Powered by Kunena Forum