Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Offtopic

Ohai!

  • Yoshi
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 months ago #677 by Yoshi
Ohai! was created by Yoshi
Ohai!

Ik ben Yoshi Vanderstukken en sinds twee weken geleden ben ik begonnen met de gitaar training... dus nu denk ik wel dat het eens tijd is om mezelf voor te stelling!

Ik ben 18 jaar en heb mijn gitaar nu al een jaar. Eerst was ik van plan om op m'n eentje te leren spelen, maar al snel merkte ik dat het niets zou worden en legde ik mijn gitaar aan de kant... in een donker plekje ( :ohmy: ). Maar op een zonnige dag zag ik plots een flyer van de gitaartraining en greep ik de kans om een proefles aan te vragen en die arme gitaar weer uit de kast te halen! Zo ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen! Behalve gitaarspelen doe ik ook nog eens Jiu jitsu en karate!

Groetjes
Yoshi

Please Log in to join the conversation.

  • Sandman
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 months ago #679 by Sandman
Replied by Sandman on topic Re:Ohai!
Hey Yoshi,

Welkom op dit forum en vooral... welkom in de gitaarschool :-)
Goeie keuze dat je gemaakt hebt hoor door die gitaar opnieuw uit het donker plekje te halen.

Los van al dat gitaarspelen...
Doe je al lang Japanse gevechtssporten?
En... Welke stijl van Karate is het die je doet?

Grtzz

Please Log in to join the conversation.

  • Yoshi
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 months ago #682 by Yoshi
Replied by Yoshi on topic Re:Ohai!
Ik ben nu anderhalf jaar bezig met Japanse gevechtssport, begonnen met jiu jitsu (Kun tai ko) en sinds begin dit jaar ben ik dan ook begonnen met Karate (Bujinkan).
Ik had al langere interesse in gevechtssporten maar had de kans niet om er vroeger aan te beginnen.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.277 seconds
Powered by Kunena Forum