Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Offtopic

Website Casa da Musica

More
13 years 3 months ago #811 by Antony
nnbnbHoi hoi,

Bij deze wou ik even aankondigen dat we nu een nieuwe website hebben voor onze muziekschool Casa da Musica.

De gekende website van de gitaarschool www.gitaartraining.be blijft bestaan, maar krijgt dus een klein zusje:

www.casadamusica.be

Surf gerust eens rond en laat maar weten wat je ervan vind.
Zoals je ziet is het forum nog leeg (op 1 video van de lesgever piano na), dus als je zaken wilt delen over optredens in oostende, piano, zang, video's, mag je dit altijd doen dit forum. Daarvoor hoef je wel opnieuw te registreren op de site, je kunt niet je username en password van gitaartraining.be overnemen.

Ook heb ik gisteren met de architect gesproken, en als alles goed verloopt zullen alle grote werken achter de rug zijn eind deze maand, dus zouden we in februari de verhuis kunnen maken. Ik hou je natuurlijk nog op de hoogte van de exacte datum waarop de nieuwe locatie opengaat, daar dit evengoed midden februari kan zijn.

See you soon!
Antony

Please Log in to join the conversation.

  • Sandman
  • Visitor
  • Visitor
13 years 3 months ago #812 by Sandman
Replied by Sandman on topic Re:Website Casa da Musica
Prachtig hoor!

Dikke proficiat, evenzo met de nieuwe locatie.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.171 seconds
Powered by Kunena Forum