Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Offtopic

Mezelf even kort voorstellen

  • Karim
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
12 years 6 months ago #965 by Karim
Mezelf even kort voorstellen was created by Karim
Hay iedereen,

Mijn naam is Karim, 21 lentes jong en ben van Oostende afkomstig.
Momenteel woon en werk ik in Kortrijk waar ik gestudeerd heb.

Ik wou iets waardevols doen in mijn vrije tijd en kwam tot de conclusie dat gitaarspelen echt een passie is.

Ik speel sinds kort deze zomer op een goedkoop instapmodel van Jack & Danny (musicstore.de) + Fame ML20R versterker omdat ik voordat ik begon met gitaarspelen een dure hobby had (paintball) die me eigenlijk meer geld kostte dan het zelfvoldoening gaf.

Eenmaal ik mijn paintball zaken heb kunnen verkopen zou ik graag een Epihpone Sheraton 2 aanschaffen of iets dergelijks. Dit omdat ik erg graag Blues zou willen spelen. B. B king is dan ook mijn grote voorbeeld.

Buiten blues hoor ik graag alle genres. Gaande van rock,metal,spaanse gitaar... Alles kan mij bekoren...

Ik heb mij ineens laten contacteren door Liesbet als ik mij niet vergis voor een eerste proefles. Ik moet wel nog eens uitzoeken wanneer deze kan doorgaan want de komende maand staat serieus volgeboekt.

Alvast dikke proficiat met de site en het forum en tot snel!

Please Log in to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #968 by Antony
Hey Karim,

Welkom op het gitaartraining forum!
Ik kijk alvast uit naar een eerste proefles!

Tot gauw!
Groetjes,
Antony

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.113 seconds
Powered by Kunena Forum