Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

Show me yours...

  • Thiery
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
11 years 6 months ago #1279 by Thiery
Show me yours... was created by Thiery
Vandaag een telecaster gezien met twee humbuckers, en een enkelspoel. Beide humbuckers konden nog gesplit worden. Geweldig instrument, en om eerlijk te zijn, toch wel een instrument dat ik eens zou willen bespelen.

Welke gitaar van welke artist zou jij liefst eens bespelen?

Ik heb altijd een zwak gehad voor de '53 telecaster van Danny Gatton.
Er gaat niets boven een afgeragde telecaster (vooral met Joe Barden Pickups erin)
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

More
nnbnbnnbnb 11 years 6 months ago #1280 by Joachim
Replied by Joachim on topic Re:Show me yours...
awesome.. :) en sexy ook :)

zou wel es de gitaar van onzen Yngwie willen bespelen.. Niet dat ik zo'n grote fan ben van hemzelve maar ben wel benieuwd naar die freaky gitaar :)

I'm never gonna make it if it's up to me.

www.artiosmusic.be

www.facebook.com/#!/artiosmusic
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #1281 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Show me yours...
Heb je al eens gespeeld op een gitaar met scalloped frets, zoals die waar Yngwie mee speelt? Heeft een heel ander gevoel dan een normale gitaar hals.

Die Telecaster van Danny Gatton ziet er geweldig uit. good stuff!

Ik ben heel tevreden over mijn Carvin California gitaar, echt een zeer solid rock sound. Dankzij onze Nir ben ik ook stilletjes aan beginnen uitkijken naar een oude Harmony guitar. Geweldige vintage blues klank! Dat is echt de real deal als je het mij vraagt.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.128 seconds
Powered by Kunena Forum