Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

JamVox

  • Glenn
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago - 14 years 5 months ago #203 by Glenn
JamVox was created by Glenn
Heilaba,

ik ben al een hele tijd aan het kijken naar de JamVox. Vooral de software die de gitaar uit gelijk welke mp3 kan filteren zodat je zelf mee kan spelen of je filtert gewoon de rest weg zodat je je kunt concentreren op die ene solo. Je kan eveneens het tempo verlagen (zonder pitch verandering), kwestie van het iets makkelijker aan te leren. Daarnaast heb je 10-tallen (software-matige) versterkers en pedaaltjes ter beschikking. Tot zover het reclame-praatje ;-)
Heeft iemand hiermee ervaring, of van horen zeggen? Het lijkt een mooi pakket voor om en bij de 159 euro, maar is het zijn geld waard?


Glenn
Attachments:
Last edit: 14 years 5 months ago by Glenn.

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago #204 by driesp
Replied by driesp on topic Re:JamVox
wel nog een redelijke prijs natuurlijk, maar daar krijg je wel wat voor!
Uit de Line 6 - Pod serie kan je ook een heleboel geluiden toveren, maar verwacht er niet teveel van. Zelf heb ik de pocket pod, een klein ding, maar ik gebruik niet anders thuis na 9u, erg handig met een hoofdtelefoon en je tovert er mooie geluiden uit. In combinatie met goeie opnamesoftware kan je leuke dingen inspelen op een audiofile.

En volgens mij komt de vox een beetje op hetzelfde neer, het blijft digitale modelling. Mocht je geld over hebben, kijk ook eens naar Guitar Rig, dit softwarepakket i.c.m. hun interface kan geluiden produceren die echt alles overtreft, je hoort haast het verschil niet meer met 'n echte amp. Maar dit is al een professioneel stukje software.

groetjes!

Please Log in to join the conversation.

  • Glenn
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago - 14 years 5 months ago #205 by Glenn
Replied by Glenn on topic Re:JamVox
Alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik weet dat Line-6 ook die pods heeft en dat er nog anderen bestaan die software-matig versterkers naboodsen. Maar vooral het uitfilteren van de gitaar en het vertragen van de nummers zodat je beetje bij beetje die lick onder de knie krijgt, leek me een interessante toevoeging... tenzij die anderen dat ook voorzien hebben (maar bij mijn weten niet).

kijk hier maar eens...

vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vi...ual&videoid=48514158
Last edit: 14 years 5 months ago by Glenn.

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago - 14 years 5 months ago #206 by driesp
Replied by driesp on topic Re:JamVox
heb net even naar de reviews gekeken, en ze krijgt aardige positieve reacties. Naar het schijnt werkt die functie nog goed ook, dus het zal z'n geld wel waard zijn. Sommige Pod's zijn zelfs duurder, en hebben die functie niet.
'k weet niet of er dealers zijn die heb al op stock hebben, misschien moet je heb eens ergens proberen te testen, maar dat zal moeilijk zijn.

Waar heb je dat trouwens gezien van die 159 euro? Dat lijkt me erg weinig, op de webshop van Thomann staat het product aan 188, en daar komen nog eens verzendingskosten bij.

Maar het ziet er inderdaad een leuk ding uit ! Altijd leuke dingetjes, bij Vox.

Groetjes
Last edit: 14 years 5 months ago by driesp.

Please Log in to join the conversation.

  • Glenn
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago #207 by Glenn
Replied by Glenn on topic Re:JamVox
159 euro bij Keymusic, en voorradig in Roeselare! Het zal dus wel de prijs zijn zekers?

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago #208 by driesp
Replied by driesp on topic Re:JamVox
inderdaad, mooie prijs !
je kan er niet echt mee foutkopen. Er zitten zat functies op.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.124 seconds
Powered by Kunena Forum